Felanmälan dygnet runt.
Felanmälan i Eksjö Kommunfastigheters lokaler görs via webbformuläret, e-post eller telefon.
När felanmälan görs är det viktigt att beskriva felet, vilken verksamhet det berör och vart i verksamheten.
Det är verksamhetschefer och verksamhetsvaktmästare som är behöriga att göra felanmälan. Har du en annan roll i kommunen kontaktar du dem för registrering av felanmälan.
E-post: felanmalan@eksjo.se
Telefon: 0381-424 40
Måndag-fredag, klockan 9.00-12.00
Måndag och onsdag, klockan 13.00-15.00
Torsdag, klockan 15.00-17.00
För akuta ärenden övrig tid: 0381-363 90
Prioritetsordning felanmälningar
Vad är akuta fel?
Kontakt
Eksjö Kommunfastigheter AB
Besök:
Österlånggatan 16, Eksjö
Post:
Eksjö Kommunfastigheter AB, 575 80 Eksjö
Telefon:
E-post: